Sunday, April 24, 2011

Arif Zainal yang manja!

Arif Zainal a.k.a ayeeepppp!!!!
oke, ayep ni adik aku buat sape yang tak tau..nxt week 2 May 2011 umur die genap setahun..wink3! *muda you*

oke, pagi td die teman Kak Dik(aku la tu) and Kak Nani breakfast shake..die pon sebok nak..bukak2 mulut, gigit2 bibir, so bg die rasa sikit gne sudu..Kak Nani punye perisa Tropical Fruit, Kak Dik punya perisa Chocolate..Herbalife safe utk baby btw..no chemical/drugs/toxic/etc2 yang harm..
arini die sgt kiut miut manje! dok gelak2 as usual terkekeh2..tp since arini die mcm demam sikit, so die tak seactive mcm biasa..cepat penat sikit arini..tp still, asal nmpk muka aku mule la tesengeh2 pastu tegelak..ntah apeee la yang aku buat yg die syok sgt..if org lain buat benda yang sama, tak pulak nak gelak..apa2 je aku wat, ayep nak gelak..kadang tu perlakuan aku yg unexpected(biasa2 mcm senyum, geleng kepala, jerit "adoi!" bila sakit or bersin) utk die gelak pon die nak gelak.."Kak Dik tak paham la ayeeppp.." muka Kak Dik die mcm badut kot?? mcm ni eh?

ERRRR... TAK KOT..NI HOT SGT NI...

mungkin cani...

OR

cani.....??
*pengsan* if die bayangkan aku cani


pg td aku bukak piano, saje la nak main..tibe die merangkak2 panjat ikot kerusi and diri tepi kerusi sambil ketuk2 piano tak tau mende die main lah..abah yang nmpk keadaan sungguh comel itu angkat die ddk tepi aku..so kitorg berduet..ayeep lead the song..

hebat ayep kan2?? this is how you play la Kak Dik..-_-'

pastu petang lepas balik wedding, gi Giant nak beli barang rumah, pastu terus gi amik Bonda kat err..mane tah aku tak tahu jalan..bawak la si ayepp skali..mula2 punya lah active dok berdiri, lompat2, jerit2 bagai dlm kete..last2 jadi mcm ni :

ngahaha penat sudah.............
MANJE! tgk la posisi die nak tido atas peha Kak Dik die...tetonggek!


~THE END~












No comments:

Post a Comment