Tuesday, February 8, 2011

Heart is pumping faster and faster as it approaches.



Uwwaaa!!!!aku rasa gemuruh, sewel pon ada sikit, excited melampau, tak sabar oke!! jantung gemuruh boleh jatuh!kalah aku jumpe BF aku..eh2, tak2 syg, i tipu jer..=p
aku nak gi EXTRAVAGANZA!!!!dah rindu sgt dah ni..tiap2 hari dok pikir BANGKOK3!

Fine,ada org mungkin akan ckp, ala, Bangkok jerr...tp excitement die lain gile when you are in the hall tau!seriously!

ada member pon tanya aku, "asal org Herbalife ni gile Herbalife ar?" hmm  aku try la jwb eh..sbb die mmg best, die buat org sihat, die business yg reliable and inernational, event die gempak, rewards die gempak, results pon gempak, and kitorg tak rasa malu wat Herbalife..bukannya benda tak elok, bukannya pil cirit birit, bukannya dadah, etc..and the best part aku rasa lifestyle aku lebih sihat la dari aku yg dulu kan..of course semua org nak badan yg lebih sihat, so eventually kitorg pon happy lah, excited lah..hee =)


just sharing gmbr extravaganza last year..Singapore,18,000++ ppl dari all Asian country, except China sbb China dah ramai gile org,tak muat dewan..


ni la kat pintu2 masuk EXPO Singapore..cantek kan? satu expo ni penuh org Herbalife smpai toilet pon kena ada toilet bergerak tu..haha tak cukup toilet expo..


DJ kesayangan ku!!tak sbr nak jumpe nanti!! 
DJ ni pon kan, secara tak langsung ada fan club..haha aku tak sure la die ni mmg DJ terkenal ke ape kan..aku cume kenal die trough event2 Herbalife yg besar2 mcm Extravaganza je..tp he really makes the crowd goes crazy man i tell u.
sume org jadi sgt excited time lagu2,videos, lawak2 speakers, tp bile time serious, 18,000++ org ni boleh jd silence terus..focus! hehe

ni antara kenangan ngan nipon hensem..hehe


ni plak kenangan ngan kakak2 kiut korea, ajar dorang makan roti ngan sambal ikan bilis..Bibik!!dorang ske sambal kacang ikan bilis bibik!! XD

oke, ni kat MRT Singapore, ada lambang Herbalife. sgt cool.

pastu time masa2 terluang, and hari takde training, ktorg jalan2 ramai2..makan2..best!
Hmm kat Bangkok mesti lagi best kan?hehe takpelah, nnt dah pegi sana, aku amik2 gmbr, share lg kat blog ni eh..entry ni utk aku menyingkap kenangan lalu...kenangan terindah..acewah..
SO, sesiapa yg agak2 nak join aku gi Bangkok tahun ni mai la..thn ni punye lagi ramai..tiket pon laju gile selling..tiket tggl 500 je neh whole asia..telambat nnt tak dapek la den nolong..nnt kn tunggu thn depan pulak..hee so make decision cepat3!

oke,tu je.. 
papai!! love.<3

p/s : snanye nak upload video skali,tp ni aku dah blk kelas pon tak siap agi..hmm takpelah,malas nak tunggu.sorry~

No comments:

Post a Comment