Monday, May 16, 2011

kulit kene gunting -_-'

Bismillah..

seperti biasa, Zawani Adnan ialah seorang hamba Allah yang sgt clumsy..pada satu pagi, dikala aku tgh bejalan2 pukul 7 pagi bagi flyer Herbalife kat kawasan perumahan, mengexcercisekan kaki bejalan, aku buat satu aksi yang sangat bengap! megakibatkan kulit kaki tersiat..errkk!!

cani cite die, aku tgh jalan2 bagi flyer, pastu main2, mcm kanak2 riang kan perangai, zzrruupp!! tetibe ntah macam mana, kaki tesagat kat jalan tar dengan force yang sgt kuat, lalu kulit tesiat..sengal tak sengal tak??!!!

sakit die, mak aih!! balik umah jerit2 panggil kakak aku yang tgh syok mandi..die pon kuar toilet, tgk kaki aku, tros gi amik gunting bawak kapas and kit2 die, and gunting kulit yang tesagat2 tu supaya senang cuci and kuarkan sume pasir2 yang temasuk dlm kulit..eiiww..aku pon geli..sebab tu takleh jadi dokter kan..btw, kakak aku amik medicine, sbb tu die cool je gunting2 kulit ni..kene perli, "adik, safety kit kat umah ni dah lama tak bukak, sume org da besar, da jarang da jatuh2 ni..ubat pon da takde.." haish..malu2..-_-'

susah sgt die nak gunting kulit aku pon sbb aku dok jerit2..sumpah over gle reaction aku time tu..hahah! yelah,aku ni tak ske la luka2,sakit..=(( lagi2 kakak yang tolong letak ubat, lagi la ngada kan..ehe..bibik yang melihat scene tu pon dah gelak2 tgk aku..=p




emm so skrg letak Herbalife aloe gel je kat luka tu..sakit..=(( NGADA!!!!

No comments:

Post a Comment