Thursday, May 26, 2011

Hari Belia Negara 2011

Hari Belia Negara is tommorrow!!!!!!! sape pegi? aku tgk kat fb dah ramai da yang click attending..gud! hehe support lah event negara kan..sape lagi kalau tak kite sendiri yang support..=)  pastu macam banyak je activity2 best..ada kempen jom sihat (maklumla, skrg kat wayang pon da ada iklan pasal 2 drpd 5 rakyat Malaysia obese,sungguh merisaukan),ada ice carving, ada gig, ada SUPER JUNIOR (yes aku tau ramai minat dorang kan?esp girls..ngehehe),  ada fun park and acrobatics, extreme sports, paintball, auto show, dan lain2..korang datang lah gi tgk sendiri..


tahun ni yang bestnye Herbalife sponsor Hari Belia Negara kita! okay, so aku akan ada kat sana dari jumaat sampai ahad =D aku akan ada kat booth Herbalife..kpd frens yang nak jumpe aku on that day kontek2 lah ye..takut tak jumpe plak kang..ramai org kan..JOM3 pegi Hari Belia Negara!!!











kalau nak detail ada jadual kat zeroplan.blogspot..gmbr ni pon dari blog die..hehe =p



No comments:

Post a Comment