Thursday, June 2, 2011

walaupun aku tak tengok bola, Barcelona VS Manchester United

 Bismillah..

baca kepada statement/tajuk aku di atas, yes seriously aku bukan manusia yang minat sports..dari baby sampai ke besar, d only sports aku join, aku minat, aku happy, boleh buat lama is swimming..haha main badminton? HAMPEH.. main bola jaring? OMG DONT MENTION..main ping pong TAK LEPAS..jogging PENING..=p ngada pening sebab panas.. err lagi satu aerobic..but is it considered as sports? ntah la kan..

pastu nak tengok sports kat TV? mmg harapan la kan, sbb da tak minat..ok, so dari Herbalife je la yang aku tau sikit2 pasal sports..tu pon apa yang Herbalife sponsor je lah kan..macam LA Galaxy, Barcelona (baru tau wujudnya Lionel Messi tu), Inter Milan, Ice Hockey team Finland, Townsend Bell(Indycar driver US), Volley ball Japan, Badminton India, Cycling China, Duathlon Philipines, body builder USA etc lah..tu je yang aku ingat kat otak skrg..but Herbalife sponsors more than 100 teams, athletes and events around the globe..even our CEO pon seorg triathlon, bukan nye mcm duduk kat kerusi buat buncit perut..itu yang aku betul2 nmpk dalam Herbalife yang die betul2 tulus nak tolong org, gaya hidup sihat sampai CEO die pon sihat, ada lab, technology sume mantap2, boleh lepas 75 buah negara punya Kementrian Kesihatan, baby pon boleh consume..aku pikir benda2 sume tu sangat power kot!! yela, baby kan kene sangat jaga pemakanan dieorg coz dorang takleh makan macam kita makan kan..so bile baby pon boleh consume, nampak tak betapa SAFE n SIHAT nya Herbalife ni..=) everyone needs nutrition tak kesah la overweight, obese, underweight, baby, warga emas, OKU, sports person, askar, polis, receptionist, nutritionist, dietitian..SEMUA!!!

bebalik kepada tajuk aku atas tu..the latest cite hot pasal sports is...


walaupun dah 5 hari lalu, tapi disebabkan aku tak sempat wat blog, so baru nak wat blog pasal ni..maafkan hamba..

Barcelona adalah team sponsored by Herbalife..walaupun aku tak tgk bola, tak stayup pagi2 tengok TV, tapi aku tau Barcelona menang 3-1 and ada 2 gambar yang buat aku teruja..

eheeeee lambang Herbalife..=)

eheee..minum air dalam sports bottle Herbalife..=)

apa2 pun kemenangan mereka datang dari ALLAH..cuma dorang ada extra dapat nutrition yang secukupnya utk sports performance..=) and i have the same nutrition as they do!! happy!!



No comments:

Post a Comment