Tuesday, March 8, 2011

training = having fun

last weekend mmg menarik bagi aku..turun KL 2 hari berturut..1st time aku wat! mgkn org lain penah wat, tp yg penting, aku taknah wat! excited n happy pulak tu..=P

Jumaat : pukul 6pm kuar Gambang, sampai KL pukul 8.15pm..8.30pm training kat nutrition club Taman Melawati..then betolak dari Taman Melawati 12.30am, sampai Kuantan 3.30am
Sabtu : pukul 8.00am - 5.15pm ada kursus PARENTING ye semua kat UIA..best! 6.30pm naik bas betolak dr Kuantan, smpi KL pukul10.30pm
Ahad : 10.00am- 5.00pm kat Time Square, training-STS Bahasa Melayu...9.00pm betolak balik dari KL, 1.00am sampai Kuantan.

Seronok! =) tak rasa penat pon..and sgt bebaloi3 pegi training Herbalife especially yang Ahad tu, STS BAHASA..gila la, ada 1000 org dtg, hall besar kat Time square, yg Manhattan ballroom tu, smpi overload! dasat kan?? energy die pon sgt dasat ar kan dah ada seramai tu, mmg havoc! the month before (bulan 2) punya training, ada 700 org datang, this month 1000org, so dapat bayangkan tak mcm mana laju Herbalife bergerak!wow!!! lagi2 STS BAHASA,bangga aku.  if STS MANDARIN, ENGLISH, ramai lagi org! =) tak sabar betul aku nak gi EXTRAVAGANZA BANGKOK yg akan ada 22,000 org tuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (haritu aku cite seat 20,000 je, now die dah bukak 22.000!)


SEMUA speaker best gile, and aku enjoy gile dgr training dorang..especially, ada sorang ni, graduan UKM- sains nutrisi..gile tak excited aku? aku pon amik sains makanan2 ni(dietetic), mesti ar teruja dgr die ajar pasal protein2 sume kan.. pastu ada time yg sume org disuruh bgn utk relaks2, enjoy nari lagu melayu ikot speaker kat depan..haha comel gile!! sume happy, enjoy gelak2..

nak tau ape yang aku ske pasal training2 ni? die sgt inspire aku dgn courage, semangat, kata2, motivasi etc.. die bukan je cite pasal business, tp pasal life experience! kau akan rasa seronok sgt dgr sharing2 dari speaker2..die selit2 dgn semangat kita dalam hidup ni yang kite kene kuat! pikir positip! die buat aku pikir matang sikit la dari dulu kan..bekembang gak la otak aku sikit2 pon kan..XD lagi2 if kata2 dari Jim Rohn..die ni org Herbalife n mmg motivational speaker, korang bley search la nama die ni kat google.. satu kata2 motivasi die je pon dah best!da cukup la buat kau rasa motivated! so aku pon rasa macam tgh berseronok je pegi training ni kan..kalau stress2 , down je, pikiran pon negetif je, pegi training! dpt release tension, dpt smgt baru.. org Herbalife n guest yg da penah datang mesti faham kan?? =) guest aku pon ckp die ske dgr inspiring stories, tgk energy, excitement, org2 Herbalife ni..mmg luar biasa la wa ckp sama lu!

dah la tu, bebel2 bukan korang paham pon.. aku je syok cite kat sini.. takpe, yang penting aku nak share gak excitement aku kat blog ni n harap dapat smpi kat korang.. kalau nak life experience, jom ikot aku next month punye event.. takleh next month?? takpe, setiap bulan ada kat Time Square tu, dun worry!! its never too late!

HAH! lagi satu! punye la gile upline aku wat reward..nak tau mende??



dasat woo!! ni bukan reward dr Herbalife, tapi UPLINE AKU!(reward Herbalife yg i-pad,gold coast etc tu,dah cite kot, ntah! tak ingt.) neway, kite bukan nak bejaya sorang2, tapi ramai2..smgt n energy nak bg kat downline utk bejaya sama..so kpd downline2 aku yg belum supervisor, tak terliur ke tgk reward2 ni? utk SUPERVISOR ke ats je..=) takpe, still boleh qualify jd supervisor, its never too late n dont ever2 give up! everything will work as long as u work! kalau kau tak work, mmg habuk pon tak dpt le..ingt ni duit haram ke senang2 nak dapat? keje la!(same goes to me! dush3! pukul kepala sendiri! pemalas!) nak mkn pon kite kene work pegi kedai/dapur kan..usaha itu penting ZAWANI ADNAN!!!!!

CHOP!LAGI SATU!!

jom pi teroka hutan! enjoy the nature! ramai2 ngan member have fun! =)

k, tu je kot utk enrty ni, daa~




No comments:

Post a Comment