Wednesday, March 23, 2011

Herbalife and case study MNT -_-'

aku adalah pelajar yang pemalas, walaubagaimanapun, aku sgt tak suke kalau nota hilang..cukup stress!!!!

stress!!serabut!!

yela, mana tak nye, kata last minute..so bile dah last minute, tibe nota takde, stress kan?? cari2 tak jumpe.. tapi salah sendiri jugak..sape suh last minute..heheee
oke, tp kes pada hari ni bukan kes last minute,sgt..last minute sikit je..

rajin kan diri jgk, nak cari nota MNT(medical nutrition therapy) and case study utk present Khamis ni.. kalau ikot hati nak wat Rabu je, malas nak stay up..tp paksa diri, amik jgk file MNT atas rak buku..nak cari case study tu..cari punye cari dlm file MNT..

TAK JUMPE!!!

ah sudah, mule la ni...tenang2, rileks, mesti ada temasuk dlm file lain ni, bz kan last week..mesti ada temasuk mana2 ni..cek2 file subjek lain..

TAK JUMPE!!!

wargh!!! mana!! mana!!!

 AHAAA!!! teringt yang case study aku ni snanye post poned... patut wat last week present, tp postponed minggu ni..nak dijadikan cite, last week aku gi customer day Herbalife kat UIA Kuantan..aku bawak case study aku skali!!!customer day hari Rabu mlm, role play Khamis pagi(sepatutnye last week kan)..melampau la kan kalau aku rilek lagi mlm Rabu tu..mesti ada debaran sikit sbb tak wat pape lagi..aku nak jgk gi customer day tu, tak kesah! nak gak! so aku decide utk bwk soalan case study pi customer day..bley pikir sikit2 kan..
bile start je event, aku lipat n selit kertas MNT blkg buku nota Herbalife aku..

ni bukan note book aku.google je.

pastu..LUPE!! aku tak kuarkan pon kertas case study tu dr buku Herbalife aku bile balik bilik..smpi harini..mesti sbb bile mlm tu aku blk bilik, aku dpt tau postponed role play utk case study tu, aku tros tutup otak aku pikir pasal MNT..-_-'

bagus betul...gelabah2 cari kertas case study, rupenye2 kat dlm buku nota azimat, buku nota Herbalife(bnyk inspiring quotes dlm tu, berharga bg aku)..hmm nasib cek dlm buku Herbalife..btw, aku sayang Herbalife!sape nak tau pasal Herbalife bley inbox aku kat facebook..Zawani Adnan..=)


oke, jom wat case study yang haritu terbengkalai bile dpt tau post poned..
tapi kan..dah pukul 1 pagi la..mcm ngantok jee...=D (kan dah kate pemalas..k,gudnyte everyone!)

p/s : pemalas2 jgk, tp jgn smpi tak submit keje sepatutnye k..jgn ikot prgi pemalas aku..=)

No comments:

Post a Comment